Last minute Christmas and New Year gifts

Dragi moji,nije me bilo jedno vrijeme. Jednostavno nisam stigla pisati jer sam imala previse obaveza… Od danas sam službeno na odmoru i aktivirati cu se maximalno. Hajde sad da vas ne smaram,o tome sta se desava u mom zivotu prijeđimo na temu današnjeg posta. 

Dva dana prije Bozica tjedan do Nove godine,a vi nista smislili što kupiti mami,prijateljici,baki,sestri..hmm,tu sam ja da vam dam neke ideje. 

POKLON br. 1- Za ovaj poklon morat cete izdvojiti nesto vise novca,ali nista strašno. Ja bi ga poklonila nekoj dosta bliskoj ženskoj osobi uz to da znam da se voli uređivati/šminkati. Trebat ce vam jedan neseser u koji stavite nešto što ta osoba voli,bilo bi poželjno da bude u Božićno-novogodišnjem duhu. Ja sam u ovaj neser ubacila par lakova za nokte,olovku za usne i highlighter. 

POKLON br. 2. – Ovaj poklon bi poklonila osobi za koju znam da se bas i puno ne sminka,ali voli brinuti o njezi. S pilingom ili losionom za tijelo ne moze pogrijesiti i uz to dodate jednu blagdansku svijecu… slatko,zar ne? 


POKLON br. 3- Posljednji poklončić za danas,slatkiš i tekući ruž. Ono za čim djevojke lude. Jako prihvatljivo,a i predobro. Po meni,najbolji poklon od ova 3😍Uredi

Toliko za danas,valjda ce vam koristiti moje ideje. I da,svima koji slave SRETNI BLAGDANI!🤶🏻🎅🏼🎄❤

Leave a Reply

