GET READY WITH ME✨

Opet sam tu,nakon jako dugooog vremena…oprostite mi na tome,previse obaveza,škola,praznici…sve se tako sastavilo i nisam stigla objavljivati nista…  

Danas je tu samo jedan kratki post,čisto da me ne zaboravite,ali od sada OBECAJEM postajem aktivnija. Pisite mi u direct na instagramu kakve bi postove voljeli da pisem. 

Predstavit cu vam jedan mogu reci jednostavan look za noćni izlazak,mislim da svi imamo te crne hlace,crnu majicu i neke neobične štiklice.

Što se makeup-a tice,smokey eye s bijelim šljokicama i crveni ruž.💄 Ako želite post kako sam dobila ovaj makeup look pisite u direct na instagramu. (@vanesha___k)💋

  • Majica:New Yorker    
  • Hlače: Mango 
  • Štikle: Michael Kors


Leave a Reply

