NEW PRODUCTS

Woou..evo mene,nakon punopuno vremena. Oprostite na neodgovornosti,ali nisam stizala nikako pisati. Sada preko praznika sam uhvatila malo vremena da vam pišem.
Pokazat cu vam svoje neke nove proizvode koje vam zelim i preporuciti jer su stvarno odlični. 
1. Na top listi novih prizvoda jeeee….. MAC STUDIO SCULPT FOUNDATION! Radi se o jednom odličnom tekucem puderu,koji je savršen za dnevne varijante. Ovaj puder je jako lagan,prozračan. Nijansa ovog puder je NW15,to je najsvjetlija nijansa,jer ja imam izrazito svijetao ten,te mi je jako teško pronaci odgovarajuću nijansu. Ovaj puder ima sve moje preporuke,za cure koje nemaju jako problematično lice,jer puder ima srednju pa čak i blagu moć prekrivanja.

2. Drugi proizvod je MAC EXTRA DIMENSION SKINFINISH HIGHLIGHTER. Ovaj proizvod slovi kao highlighter,međutim ja ga koristim kao bronzer i taj posao obavlja odlično na mome licu. Jer ja kao što sam rekla imam svijetli ten pa kada ga stavim kao highlighter bude kao da sam stavila bronzer na vrh jagodica. Cure s tamnim tenom mogu ga koristiti kao highlighter,a cure bijelog tena neka pokusaju kao i ja,koristiti ga kao bronzer.

3. Treći proizvod je MAC CREMESHEEN GLASS,sjaj za usne. Dok danas planetom vlada pošast zvana,mat tekuci ruževi,bio bi red da se malo throwback-amo na razdoblje kad su se koristili i sjajevi za usne. Dugo sam tražila ovako dobar sjaj za usne. Tekstura mu je savršena,boja još bolja, ne lijepi se..preporucujem ga svakakooo..

4. I posljednji proizvod i ne manje važan je BOURJOIS PARIS STROBING HIGHLIGHTER. Dok i dalje vlada tehnika tzv. konturisanje lica, pojavila se i nova tehnika zvana STROBING. Ima isti efekat kao i konturisanje,ali izgleda prirodnje i postiže se nanošenjem highlightera na određenim mjestima. Za strobing tehniku ja sam kupila ovaj Bourjois tekuci highlighter i odusevilo me jer je poprilicno dobar. 

To je to sto se tice ovoga posta,a uskoro ce biti jedan Vlog post ( tj. slike i događaji na mome putovanju),očekujte ubrzo. Pusaaaaa

Leave a Reply

